פורום הנשר הלבן

תאריך 14/05/2005 19:35:01
מאת אליסולריה
נושא חשוב לא להפנות עורף למידע שמשחרר מבורות ומאפשר בחירה חופשית

ואחראית!
 
מאגיה שחורה לא מגיעה מהאור. היא שייכת לממד נמוך ודחוס. מטרתה להטיל פחד, להעצים בורות, לשלוט על האחר ממקום כוחני.
מאגיה שחורה עוסקת במאניפולציות על אחרים, בהחלשתם, בכיבוש תודעתם לפעמים.
היא משתמשת באלמנטים שלעתים אסורים על ידי חוקי היקום השומרים על תדר של חירות. ישנו שיתוף פעולה של כוחות שליליים והטרדת נשמות תועות.
לעתים מאגיה שחורה מנסה לכפות על אנשים דברים, לשנות קארמות ובכך, בעצם, להוסיף קארמה בין אנשים וגם בין המכשף למטופל שלו.
 
מאגיה לבנה מגיעה מהממד הרביעי,  לא גבוה יותר. היא לא נוגדת את חוקי היוניברס, אינה מערבת כוחות אפלים, כוונתה להיטיב, אך לפעמים התוצאה שלה יכולה להיות "שירות דוב" ולא שירות טוב.
גם כאן יש לפעמים עבודה עם נשמות המתים, אך מתוך שיתוף פעולה חיובי, לא מתוך הטרדת המתים, ולרוב המת מבקש להעביר מסר מרגיע ואוהב לבני משפחתו.
 
   
מפת העץ
ה´ באייר היום - חג העצמאות ´האמיתי´ - חג עצמאות שמח! דר´ אסתיה חוטר גזע   
שאלה: מהי מאגיה? מה ההבדל בין מאגיה שחורה למאגיה לבנה? באהבה מאליסולריה   
 מגיה שחורה אורי  
 (*****) טלילה  
 מצאתי אינפורמציה מעניינת יוהנה  
 חשוב לא להפנות עורף למידע שמשחרר מבורות ומאפשר בחירה חופשית אליסולריה  
 עוד אינפורמיה על מאגיה שחורה...... עדי´  
 עידה יקרה, תודה לך על התוספת הזו. חשוב לציין אליסולריה  
אם ברצונך להיות איש אמת, אל תושפע מדברי אחרים- באהבה מאליסולריה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy