פורום הנשר הלבן

תאריך 13/05/2005 15:37:52
מאת אליסולריה
נושא סמינר מיוחד לבוגרי גוף האור: שילוב תבניות אל בגוף האור!

סמינר חדש בישראל ובעולם!

 

בימים שישי ושבת 18/6/2005+ 17/6/2005 בחיפה

העשרת גוף האור (דהבן/ אורין)

בתבניות אל (דבורה נביאה ושופטת)

עם אליסולריה והנשר הלבן

סמינר מיוחד, חד פעמי,  ועוצמתי לבוגרי גוף האור!

 בסמינר תלמדו לייצב את גוף האור עם תבניות גיאומטריות וקדושות, ברצף של צלילי חניכה המחברים אתכם לנשמתכם.

תבניות אל משולבות במשפטים רבי עוצמה של דבורה הנביאה, לחזק ולאזן אתכם, להגן עליכם ולהאיר בכם את אורו של האל

בימים אלה של שינויים אינטנסיביים.

פתיחת שער האיחוד עם הנשמה והתנסויותיה.

הסדנא נותנת כלים להתחבר לאומץ,
לראות את חיינו בצלילות,   
להתמודד טוב יותר עם החיים המקודשים
על פני האדמה.

 

ביום שישי מתחילים ב- 17.00  בערך כ- 3 שעות.

ביום שבת בין השעות: 10.00 ל- 13.00 לפנה"צ ו- 16.00 ל- 19.00 אחה"צ!

כולל הפסקות קצרות להתרעננות, וכיבוד קל.

 הסמינר מתאים לבוגרי גוף האור.

אין צורך בניסיון קודם בתבניות אל.

לפרטים ולהרשמה אצל אליסולריה: 048387356

www.yoelwhiteeagle.co.il

ely@yoelwiteeagle.co.il

ברוכים אתם האמיצים מפלסי הדרך בנתיב האור הגבוה

 

באהבה

אליסולריה

 

   
מפת העץ
אם ברצונך להיות איש אמת, אל תושפע מדברי אחרים- באהבה מאליסולריה  
סמינר מיוחד לבוגרי גוף האור: שילוב תבניות אל בגוף האור! אליסולריה  
שבת מאירה ומבורכת, שבת של נחת ושמחה, באהבה אליסולריה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy