פורום הנשר הלבן

תאריך 04/05/2005 19:32:58
מאת עדי´
נושא לא נורא, העיכוב לטובה נרפה מעט ונלך עם הדחיפה ......

שמעניקים לנו החיים כמו המים שמוצאים לאט את דרכם והרי אני עקרב{מזל מים} זה לא קורה בכדי אשאר עם השקוף אולי המואר??
בכל אופן המון תודה והכל נעשה כדי לעבור לשם עדי ואני עוד אספר את הסיפור מאחורי השם עדי. .....שיהיו ימים שמחים יותר ועכשיו נתמקד ביזכור.
 
   
מפת העץ
מיהו מתקשר? תקשור- למי הוא מועיל? אליסולריה הנשר הלבן  
הקורס "התעוררות גוף האור" בחיפה ובהוד השרון, במאי!! אליסולריה הנשר הלבן  
 אישור להשתתפות של שלוש נשים במפגש הראשון לקורס... עדי   
 עדי הכוונה ל-עידה משום מה כאן השם כן נכנס עדי   
 עידה יקרה, כדאי שתרשמי גם לפורום הזה בנפרד ואתן לך סגול אליסולריה הנשר הלבן  
 יקירה, אליסולריה כן אני עידה/עדי´ נרשמתי כאן, תודות עדי´   
 צר לי עידה, אנחנו עוד נצליח עם הסגול! אליסולריה   
 לא נורא, העיכוב לטובה נרפה מעט ונלך עם הדחיפה ...... עדי´  
על ערך עצמי: ר´ נחמן מברסלב/ "הנשק העדין" אליסולריה הנשר הלבן  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy