פורום הנשר הלבן

תאריך 04/05/2005 09:35:43
מאת אליסולריה הנשר הלבן
נושא עידה יקרה, כדאי שתרשמי גם לפורום הזה בנפרד ואתן לך סגול

אני רושמת אתכן, ואנא צרי קשר טלפוני (אין לי הטלפון שלך).
באהבה
   
מפת העץ
מיהו מתקשר? תקשור- למי הוא מועיל? אליסולריה הנשר הלבן  
הקורס "התעוררות גוף האור" בחיפה ובהוד השרון, במאי!! אליסולריה הנשר הלבן  
 אישור להשתתפות של שלוש נשים במפגש הראשון לקורס... עדי   
 עדי הכוונה ל-עידה משום מה כאן השם כן נכנס עדי   
 עידה יקרה, כדאי שתרשמי גם לפורום הזה בנפרד ואתן לך סגול אליסולריה הנשר הלבן  
 יקירה, אליסולריה כן אני עידה/עדי´ נרשמתי כאן, תודות עדי´   
 צר לי עידה, אנחנו עוד נצליח עם הסגול! אליסולריה   
 לא נורא, העיכוב לטובה נרפה מעט ונלך עם הדחיפה ...... עדי´  
על ערך עצמי: ר´ נחמן מברסלב/ "הנשק העדין" אליסולריה הנשר הלבן  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy