Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורום הנשר הלבן
תאריך
04/05/2005 09:35:43
מאת
אליסולריה הנשר הלבן
נושא
עידה יקרה, כדאי שתרשמי גם לפורום הזה בנפרד ואתן לך סגול
אני רושמת אתכן, ואנא צרי קשר טלפוני (אין לי הטלפון שלך).
באהבה
מפת העץ
מיהו מתקשר? תקשור- למי הוא מועיל?
אליסולריה הנשר הלבן
04/05/2005 00:02:53
הקורס "התעוררות גוף האור" בחיפה ובהוד השרון, במאי!!
אליסולריה הנשר הלבן
02/05/2005 20:51:46
אישור להשתתפות של שלוש נשים במפגש הראשון לקורס...
עדי
04/05/2005 09:31:18
עדי הכוונה ל-עידה משום מה כאן השם כן נכנס
עדי
04/05/2005 09:32:54
עידה יקרה, כדאי שתרשמי גם לפורום הזה בנפרד ואתן לך סגול
אליסולריה הנשר הלבן
04/05/2005 09:35:43
אתה כאן
יקירה, אליסולריה כן אני עידה/עדי´ נרשמתי כאן, תודות
עדי´
04/05/2005 13:34:14
צר לי עידה, אנחנו עוד נצליח עם הסגול!
אליסולריה
04/05/2005 19:23:10
לא נורא, העיכוב לטובה נרפה מעט ונלך עם הדחיפה ......
עדי´
04/05/2005 19:32:58
על ערך עצמי: ר´ נחמן מברסלב/ "הנשק העדין"
אליסולריה הנשר הלבן
02/05/2005 19:55:57
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×