פורום הנשר הלבן

תאריך 02/05/2005 20:51:46
מאת אליסולריה הנשר הלבן
נושא הקורס "התעוררות גוף האור" בחיפה ובהוד השרון, במאי!!

 ימים של אור, התחדשות וחירות עם גוף האור לכולם!

ב-  24/5/2005 ביום ג´ בשעה 6.30 בערב, בחיפה,

ב- 29/5/2005 ביום א´ בשעה 6.00 בערב, בהוד השרון,

נפתח הקורס ללימודי תעודה

"התעוררות גוף האור"

מאת סאניה רומן ודואן פקר בהשראת אורין ודהבן עם אליסולריה

בתמיכתן של אנרגיות חדשות, עוצמתיות!

מבנה חדשני לקורס באישורם
 של סאניה רומן ודואן פקר!!

ב- 18 מפגשים נעורר את גוף האור שלנו!!!

 מפגש מבוא נפרד בעלות 100 ש"ח!

 

עם סיום הקורס מקבלים הבוגרים תעודה מ- LuminEssence

הבוגרים יכולים ללמד את הקורס (כפוף להוראות LuminEssence).

הקורס נלמד בעברית וכולל את תרגום העברי מאת אליסולריה, היחיד המאושר ע"י יוצריו בארה"ב. 

 הקורס נערך במתכונת של פגישות שבועיות של כ- 2.5 שעות למפגש עם הפסקה להתרעננות.

 

אלפי אנשים בעולם כבר מעוררים את גופי האור שלהם ומביאים את חייהם לרמה של איזון, שגשוג ושמחה.

אורין ודהבן אומרים כי הקורס "התעוררות גוף האור" זו המתנה החשובה ביותר שהם העבירו לכדור הארץ.

הם אומרים שהקורס קורא לכל המטפלים, לכל אלו המאמינים שהם אחראים על יצירת המציאות שלהם, לאלו המוכנים להיות הקצה המוביל של האבולוציה בכדור הארץ.

לבסוף הם ממליצים להגיע לקורס מתוך הקריאה הפנימית של הלב והצורך הפנימי לעורר את גוף האור!!

פרטים והרשמה : 04-8387356 אצל אליסולריה!

ely@yoelwhiteeagle.co.il 

מידע נוסף על הקורס:

 www.yoelwhiteeagle.co.il     www.orindaben.com

באהבה
אליסולריה
   
מפת העץ
מיהו מתקשר? תקשור- למי הוא מועיל? אליסולריה הנשר הלבן  
הקורס "התעוררות גוף האור" בחיפה ובהוד השרון, במאי!! אליסולריה הנשר הלבן  
 אישור להשתתפות של שלוש נשים במפגש הראשון לקורס... עדי   
 עדי הכוונה ל-עידה משום מה כאן השם כן נכנס עדי   
 עידה יקרה, כדאי שתרשמי גם לפורום הזה בנפרד ואתן לך סגול אליסולריה הנשר הלבן  
 יקירה, אליסולריה כן אני עידה/עדי´ נרשמתי כאן, תודות עדי´   
 צר לי עידה, אנחנו עוד נצליח עם הסגול! אליסולריה   
 לא נורא, העיכוב לטובה נרפה מעט ונלך עם הדחיפה ...... עדי´  
על ערך עצמי: ר´ נחמן מברסלב/ "הנשק העדין" אליסולריה הנשר הלבן  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy