בס"ד
יש דברים בעולם....
יש דברים בעולם שלא עולים אגורה
אך הם שווים את כל ההון שבעולם:
חיוך רחב,
חיבוק חזק,
מילה טובה.
יש דברים שלא גוזלים כמעט זמן מחייו
של האדם אך הם שווים את כול הזמן שבעולם:
מילה חמה ומעודדת.
אז אם כל כך פשוט לעשותם
אז למה כל כך קשה לאנשים
לחייך חיוך רחב
לחבק חיבוק חזק
ולהגיד מילה חמה?!