פורום הנשר הלבן

תאריך 29/04/2005 13:12:27
מאת ליאור מורלי
נושא דברים שיעזרו למודעות העצמית

כמה דברים שיעזרו לכם לחיות במודעות עצמית:

לקבל משהו אין פירושו להסכים אתו

פירוש לחבוק אותו בין שאתה מסכים ובין שלאו.

לחיות את בחירותיכם הגבוהות ביותר - הבחירות שרבים רק מדברים עליהם. 

כולנו אחד אבל כולנו לא אותו דבר.

ההישרדות מובטחת זו עובדה

זו מציאות לא הבטחה , אין דבר שעלינו לעשות כדי לשרוד.

החיים הם נצחיים  האהבה היא בת אלמוות 

המוות הוא רק אופק.

החוויה האמיתית בזמן ההישרדות.

יש תקופת חיים נצחית אחת שכל רגע בורא את השני.

חיו את חייכם כאילו כל אחד וכל דבר הוא חלק מכם

נהגו בכולם כאילו הוא חלק מכם.

אתם החיים עצמם ומהם החיים

החיים הם תהליך-אבולוציה-השינוי

כל דבר בחיים משתנה

החיים הם שינוי אתם הנכם אלו שמשתנים.

אנחנו מחליטים למה לקרוא טוב ומה לקרוא רע.............

כל פעולה היא פעולה של הגדרת עצמנו

אנו מגדירים ובוראים את מה שאנו חושבים

אנו מתפתחים  ההתפתחות היא הבחירה שלנו.

החיים הם תחילה של בריאה מחדש

זו השמחה הגדולה של האלוקים

זו הבריאה מחדש של האלוקים.

החיים הם  אלוקים   אתה זה אשר משתנה

כולנו    אחד

דרכנו אינה הדרך הטובה יותר אלא פשוט עוד אחד מהדרכים...........

האהבה סבלנית וטובה  האהבה אינה קנאית או יהירה

היא אינה שחצנית או גס 

האהבה אינה מתעקשת על דרכה בלבד

 

   
מפת העץ
אני רווק אבל זה מופנה לכל הנישואים ליאר מורלי  
דברים שיעזרו למודעות העצמית ליאור מורלי  
 ... מקסים! תודה וחג שמח אליסולריה הנשר הלבן   
"תרבחו ותסעדו"...........מהמרוקנית ב- .......המשך עידה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy