בס"ד
כך בירכו אצלנו כל השנים
את כולם וגם את העוברים ושבים.
"תרבחו ותסעדו" תרוויחו ותתמזלו,
זו הכוונה למילים כה מתנגנות.
כך נאמרו בפנים זוהרות.
אהבתי את צאת החג
בשכונת הותיקים מעל כל גג.
ברכו כולם מכל הגלויות
את הברכה שאותנו ליכדה.
מי יתן וכולנו נהיה לאחד.
ולא נדע כאב ודאגה
יהי רצון אמן ואמן!!
באהבה אין סופית משלכם ושל כולם....עידה