פורום הנשר הלבן

תאריך 29/04/2005 08:42:28
מאת עידה
נושא "תרבחו ותסעדו"...........מהמרוקנית ב- .......המשך

בס"ד
כך בירכו אצלנו כל השנים
את כולם וגם את העוברים ושבים.
"תרבחו ותסעדו" תרוויחו ותתמזלו,
זו הכוונה למילים כה מתנגנות.
כך נאמרו בפנים זוהרות.
אהבתי את צאת החג
בשכונת הותיקים מעל כל גג.
ברכו כולם מכל הגלויות
את הברכה שאותנו ליכדה.
מי יתן וכולנו נהיה לאחד.
ולא נדע כאב ודאגה
יהי רצון אמן ואמן!!
באהבה אין סופית משלכם ושל כולם....עידה
   
מפת העץ
דברים שיעזרו למודעות העצמית ליאור מורלי  
"תרבחו ותסעדו"...........מהמרוקנית ב- .......המשך עידה  
 חג שמח ושבת שלום. שושנה שושנה   
 חג שמח וברכות לחגיגת המימונה, לכל המתכוננות ולכל אליסולריה הנשר הלבן  
חג שמח, המביא בכנפיו בשורות. תהילים ליום חג אליסולריה הנשר הלבן  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy