תקשורת

תאריך 05/10/2000 06:02:47
מאת ירון
נושא פתיחת שוק התקשורת

כפי שאני רואה יש מעט התיחסות לנושא, ניראה לי שמנהלי תקשורת בחברות אדישים למצב, יותר סביר פוחדים מבזק.
אני קורא לכל מנהלי התקשורת והמחשוב להביע את דעתם בנושאים חשובים אלה.
הפורום הזה מאפשר התיחסות כלל ארצית, ומכל מנהל תקשורת ומחשוב באירגון.
החלטות שמתקבלות היום יקבעו את יכולת ההתקדמות של התקשורת ושרות שכל חברה תקבל.

אני קורא לצאת מהאדישות ולהתחיל להביע את דעתכם.
   
מפת העץ
תקשורת היום רוני  
פתיחת שוק התקשורת ירון  
 אני מסכים איתך משה  
הפרסום של נורטל שמואל  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy