| תאריך |
05/10/2000 06:02:47 |
| מאת |
ירון |
| נושא |
פתיחת שוק התקשורת |
כפי שאני רואה יש מעט התיחסות לנושא, ניראה לי שמנהלי תקשורת בחברות אדישים למצב, יותר סביר פוחדים מבזק.
אני קורא לכל מנהלי התקשורת והמחשוב להביע את דעתם בנושאים חשובים אלה.
הפורום הזה מאפשר התיחסות כלל ארצית, ומכל מנהל תקשורת ומחשוב באירגון.
החלטות שמתקבלות היום יקבעו את יכולת ההתקדמות של התקשורת ושרות שכל חברה תקבל.
אני קורא לצאת מהאדישות ולהתחיל להביע את דעתכם.