פורום הנשר הלבן

תאריך 27/04/2005 08:41:14
מאת עידה
נושא ביטוי החירות......

לדעתי, ומתוך נסיוני במסע חיי כל אדם אמור לעבור שיעורים והתנסויות בכדי לקום ולתת דרור לביטוי החרות. זה עניין של זמן, חינוך והשפעות סביבתיות. על מנת להתגבש וליטול את האומץ תוך כדי הסרת מחסום הפחד, הבושה ממה שיגידו זה מגיע ולכל אחד באופן אינדיבידואלי.
היום אני בהחלט פוגשת אנשים המבטאים את דבריהם בחופש ואני בהחלט רואה את עצמי כפרט בחברה האנושית בשינוי שעברתי . לכן אם כל אחד מאיתנו יקום וישא את דבריו בקול כמובן וחשוב מאוד! יש לשמור על תרבות דיבור ולנהוג מתוך סובלנות וסבלנות להרחיב את התודעה החברתית  לחופש ביטוי בכל המובנים.
אני מאחלת לכל עם ישראל לנהוג באיפוק ולקבל את האחר מבלי להפלותו........יום שמח ומואר לכל החברים/ות
   
מפת העץ
חג שמח, המביא בכנפיו בשורות. תהילים ליום חג אליסולריה הנשר הלבן  
החירות הוגשה לישראל על ידי הבורא. האם ישראל יודעים אליסולריה הנשר הלבן  
 ביטוי החירות...... עידה  
 התנאי הראשון לקיום החירות- יש להבין מהי חירות אליסולריה הנשר הלבן  
חג שמח. יש לי בקשה: מדיטציה לכבוד פסח אורי   
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy