לדעתי, ומתוך נסיוני במסע חיי כל אדם אמור לעבור שיעורים והתנסויות בכדי לקום ולתת דרור לביטוי החרות. זה עניין של זמן, חינוך והשפעות סביבתיות. על מנת להתגבש וליטול את האומץ תוך כדי הסרת מחסום הפחד, הבושה ממה שיגידו זה מגיע ולכל אחד באופן אינדיבידואלי.
היום אני בהחלט פוגשת אנשים המבטאים את דבריהם בחופש ואני בהחלט רואה את עצמי כפרט בחברה האנושית בשינוי שעברתי . לכן אם כל אחד מאיתנו יקום וישא את דבריו בקול כמובן וחשוב מאוד! יש לשמור על תרבות דיבור ולנהוג מתוך סובלנות וסבלנות להרחיב את התודעה החברתית לחופש ביטוי בכל המובנים.
אני מאחלת לכל עם ישראל לנהוג באיפוק ולקבל את האחר מבלי להפלותו........יום שמח ומואר לכל החברים/ות