פורום הנשר הלבן

תאריך 26/04/2005 17:28:23
מאת אליסולריה הנשר הלבן
נושא חג שמח אורי. והרי מדיטציה קטנה כבקשתך:

עיניים עצומות, ישיבה נוחה.
נשימות עמוקות ארוכות ונוחות לבית החזה
נשימות מלאות באור זהוב.
נרגיש נוחות, הרפיה ותחושה פנימית של התרחבות והתרוממות.
נעטוף עצמנו באדרת בוהקת, עדינה, אנרגטית כסופה- לבנה- זהובה.
האדרת ארוכה ומכסה את הראש, הכתפיים, והגוף בקלילות.
עליה רקומות המילים:
"ויוציאנו יהוה מעבדות לחירות".
ונאמר: "אני מוכן להשתחרר מהכבלים המרחיקים אותי מראיה צלולה ובהירה.
אני נפתח לאמת,
אני רואה את חיי בבהירות ובוחר בנתיב המוליכני לטובתי העליונה."
נשב עוד כמהדקות בזהב הזה, ונתכוון מכל הלב למילים שאנו אומרים.
לאט, נשוב לעצמנו במישור הארצי מחוזקים ומרוממים.
באהבה
   
מפת העץ
החירות הוגשה לישראל על ידי הבורא. האם ישראל יודעים אליסולריה הנשר הלבן  
חג שמח. יש לי בקשה: מדיטציה לכבוד פסח אורי   
 חג שמח אורי. והרי מדיטציה קטנה כבקשתך: אליסולריה הנשר הלבן  
חג שמח, מלא אור, אופטימיות והנאה לכל הקהילה- באהבה אליסולריה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy