תקשורת

תאריך 05/10/2000 02:11:37
מאת דותן
נושא בזק ניתק את הקו של פורטל הנכים

קרה מה שחשבתי שיקרה, בזק מתנהג כמונופול, צוחק על כולם, נתק את קו הטלפון של מפעילי פורטל הנכים.

והמצחיק מכל, הוא ממשיך להוציא המון כסף על פירסומת של שירות שהוא נותן.

אני רוצה דבר אחד להבהיר למנהלי בזק העם לא טיפש.
   
מפת העץ
שנה חדשה, עם תחרות חופשית בכל הקשור לתקשורת אבי  
כוחו של מונופול דותן  
 בדק בית רונית  
 זה גם כוחו של ועד של מונופול אבי  
 בזק ניתק את הקו של פורטל הנכים דותן  
נורטל ישראל רמי  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy