| תאריך |
05/10/2000 02:11:37 |
| מאת |
דותן |
| נושא |
בזק ניתק את הקו של פורטל הנכים |
קרה מה שחשבתי שיקרה, בזק מתנהג כמונופול, צוחק על כולם, נתק את קו הטלפון של מפעילי פורטל הנכים.
והמצחיק מכל, הוא ממשיך להוציא המון כסף על פירסומת של שירות שהוא נותן.
אני רוצה דבר אחד להבהיר למנהלי בזק העם לא טיפש.