פורום הנשר הלבן

תאריך 20/04/2005 22:00:50
מאת udi
נושא אמן כן יהי רצון

תפילה חזקה כולי רעדתי מרוב התרגשות בעת קריאת התפילה הזאת.
ברוכה תהיי אליסולריה ומי יתן שתפילותייך תתגשמנה.
   
מפת העץ
היי, מזמן לא ביקרתי. חג שמח אליסולריה יקרה קיטי   
תפילה להתמרת תדרים ולשלום אליסולריה  
 אמן כן יהי רצון udi  
אהבה לכל תינוק - למען תינוקות נטושים שלומי סאני  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy