Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורום הנשר הלבן
תאריך
20/04/2005 22:00:50
מאת
udi
נושא
אמן כן יהי רצון
תפילה חזקה כולי רעדתי מרוב התרגשות בעת קריאת התפילה הזאת.
ברוכה תהיי אליסולריה ומי יתן שתפילותייך תתגשמנה.
מפת העץ
היי, מזמן לא ביקרתי. חג שמח אליסולריה יקרה
קיטי
19/04/2005 00:29:03
תפילה להתמרת תדרים ולשלום
אליסולריה
18/04/2005 13:16:37
אמן כן יהי רצון
udi
20/04/2005 22:00:50
אתה כאן
אהבה לכל תינוק - למען תינוקות נטושים
שלומי סאני
17/04/2005 15:21:14
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×