חג שמח, מלא אור, אופטימיות והנאה לכל הקהילה- באהבה
אליסולריה 21/04/2005 12:08:02 |
השארתי את האור דולק למענך...
אליסולריה 20/04/2005 00:50:22 אתה כאן |
אהבה, 23/04/2005 09:23:40 |
האם בריחה מהאמת היא התנהגות שמבטאת אהבה עצמית?
אליסולריה 19/04/2005 14:29:31 |