פורום הנשר הלבן

תאריך 19/04/2005 00:57:46
מאת אליסולריה
נושא לילה טוב בנות, חג שמח לכן. ובאשר לשאלתך פנינה-

אני מייעצת לך להפנות אותה לרב.
להרגשתי מותר להשתתף באזכרה בחול המועד.
אדם אינו בוחר (לפחות לא באופן מודע) את תאריך עזיבתו ומדוע להעניש אותו בהעדרות באזכרה?
אבל, כאמור, זו הרגשתי.
באהבה
   
מפת העץ
במעלות הקדושה יש טוהר, אמת וחמלה אליסולריה הנשר הלבן  
היי, מזמן לא ביקרתי. חג שמח אליסולריה יקרה קיטי   
 לילה טוב, חג שמח ל קיטי ואליסולריה ושאלה: פנינה  
 לילה טוב בנות, חג שמח לכן. ובאשר לשאלתך פנינה- אליסולריה  
תפילה להתמרת תדרים ולשלום אליסולריה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy