Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורום הנשר הלבן
תאריך
19/04/2005 00:57:46
מאת
אליסולריה
נושא
לילה טוב בנות, חג שמח לכן.
ובאשר לשאלתך פנינה-
אני מייעצת לך להפנות אותה לרב.
להרגשתי מותר להשתתף באזכרה בחול המועד.
אדם אינו בוחר (לפחות לא באופן מודע) את תאריך עזיבתו ומדוע להעניש אותו בהעדרות באזכרה?
אבל, כאמור, זו הרגשתי.
באהבה
מפת העץ
במעלות הקדושה יש טוהר, אמת וחמלה
אליסולריה הנשר הלבן
19/04/2005 00:34:44
היי, מזמן לא ביקרתי. חג שמח אליסולריה יקרה
קיטי
19/04/2005 00:29:03
לילה טוב, חג שמח ל קיטי ואליסולריה
ושאלה:
פנינה
19/04/2005 00:38:10
לילה טוב בנות, חג שמח לכן.
ובאשר לשאלתך פנינה-
אליסולריה
19/04/2005 00:57:46
אתה כאן
תפילה להתמרת תדרים ולשלום
אליסולריה
18/04/2005 13:16:37
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×