Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורום הנשר הלבן
תאריך
19/04/2005 00:38:10
מאת
פנינה
נושא
לילה טוב, חג שמח ל קיטי ואליסולריה
ושאלה:
ושאלה: מותר להגיע לאזכרה בבית הקברות בפסח?
תודה
מפת העץ
במעלות הקדושה יש טוהר, אמת וחמלה
אליסולריה הנשר הלבן
19/04/2005 00:34:44
היי, מזמן לא ביקרתי. חג שמח אליסולריה יקרה
קיטי
19/04/2005 00:29:03
לילה טוב, חג שמח ל קיטי ואליסולריה
ושאלה:
פנינה
19/04/2005 00:38:10
אתה כאן
לילה טוב בנות, חג שמח לכן.
ובאשר לשאלתך פנינה-
אליסולריה
19/04/2005 00:57:46
תפילה להתמרת תדרים ולשלום
אליסולריה
18/04/2005 13:16:37
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×