פורום הנשר הלבן

תאריך 19/04/2005 00:38:10
מאת פנינה
נושא לילה טוב, חג שמח ל קיטי ואליסולריה ושאלה:

ושאלה: מותר להגיע לאזכרה בבית הקברות בפסח?
תודה
   
מפת העץ
במעלות הקדושה יש טוהר, אמת וחמלה אליסולריה הנשר הלבן  
היי, מזמן לא ביקרתי. חג שמח אליסולריה יקרה קיטי   
 לילה טוב, חג שמח ל קיטי ואליסולריה ושאלה: פנינה  
 לילה טוב בנות, חג שמח לכן. ובאשר לשאלתך פנינה- אליסולריה  
תפילה להתמרת תדרים ולשלום אליסולריה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy