נאווה תפתחי לי תיקיה בבקשה
רבקה זכאי- ניר העמק 22/01/2005 08:18:35 |
לאורית שלום,
שני ציפצר מקיף ד 21/01/2005 17:28:02 אתה כאן |
לשני מאורית ! לא ראיתי את המכתב שלכן בתיקייה האישית
-Manager-נאוה 23/01/2005 11:14:20 |
לנאוה שלום! שניתי את שם משתמש.אכשיו את יכולה לפתוח תיקיה?
אולגה אומשה 21/01/2005 12:37:11 |