פרוייקט נהרדעא : קורס מחשבים למתחילים

תאריך 21/01/2005 17:28:02
מאת שני ציפצר מקיף ד
נושא לאורית שלום,

 רציתי להודיע לך כי שלחתי מכתב דרך התיקייה האישית שלי כדי לבשר לך על התנהלות השיעור ה-1 בלמידה מרחוק. ההודעה היא ממני ומחברתי אלה בזוקשוילי שהמחשב שלה בתיקון.שתינו נהנינו מהשיעור שסיפק לנו מידע חדש אודות המחשב.
   
מפת העץ
נאווה תפתחי לי תיקיה בבקשה רבקה זכאי- ניר העמק   
לאורית שלום, שני ציפצר מקיף ד  
 לשני מאורית ! לא ראיתי את המכתב שלכן בתיקייה האישית -Manager-נאוה  
לנאוה שלום! שניתי את שם משתמש.אכשיו את יכולה לפתוח תיקיה? אולגה אומשה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy