פרוייקט נהרדעא : קורס מחשבים למתחילים

תאריך 21/01/2005 12:37:11
מאת אולגה אומשה
נושא לנאוה שלום! שניתי את שם משתמש.אכשיו את יכולה לפתוח תיקיה?

כמו שכולם אומרים,שלשום היה השיעור הראשון,ואצלי יש כבר תיקיה אבל, כניראה לא קיבלתי אותו-טוב, האמת היא שיש משהוא במערכת קבצים אבל כותב לי שאין לי הרשאה לצפות בתיקיה זו.
כבר עשיתי ונסיתי לעשות הכל- אבל בלי הצלחה.
בבקשה תעזרי לי!!!!!!!!!!!!!!אני ממש רוצה ליהיות בקורס הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה רבה מראש!!!
שם:אולגה
שם משפחה:אומשה
בית ספר:ניר העמק
   
מפת העץ
לאורית שלום, שני ציפצר מקיף ד  
לנאוה שלום! שניתי את שם משתמש.אכשיו את יכולה לפתוח תיקיה? אולגה אומשה  
 תשני את שם השם שלך ל :: אולגה אומשה - ניר העמק ארקדי - תמיכה לתלמידי הקורס   
קוראים לי אולגה ואני מניר העמק אולגה למשוב  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy