פרוייקט נהרדעא : קורס מחשבים למתחילים

תאריך 21/01/2005 10:41:54
מאת אולגה למשוב
נושא קוראים לי אולגה ואני מניר העמק

כמו שכולם אומרים,שלשום היה השיעור הראשון,ואצלי יש כבר תיקיה אבל, כניראה לא קיבלתי אותו-טוב, האמת היא שיש משהוא במערכת קבצים אבל כותב לי שאין לי הרשאה לצפות בתיקיה זו.
כבר עשיתי ונסיתי לעשות הכל- אבל בלי הצלחה.
בבקשה תעזרי לי!!!!!!!!!!!!!!אני ממש רוצה ליהיות בקורס הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה רבה מראש!!!
   
מפת העץ
לנאוה שלום! שניתי את שם משתמש.אכשיו את יכולה לפתוח תיקיה? אולגה אומשה  
קוראים לי אולגה ואני מניר העמק אולגה למשוב  
סיכום שיעור 1 מצורף  עמית ששון - סטודנט תמיכה בתלמידים   
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy