התגובה על השיעור
מור סבג - יבנה 19/01/2005 17:19:13 |
סבבה
הודיה טויטו תיכון דתי יבנה 19/01/2005 17:18:30 |
אתה יכול לבקש ממנו שיסביר שוב...
ארקדי - תמיכה לתלמידי הקורס 20/01/2005 15:50:54 |
יש לך אפשרות לצפות בשיעור שוב
-Manager-נאוה 20/01/2005 19:49:08 אתה כאן |
לנאווה !
לינדה ורדמן יערת העמק 19/01/2005 17:10:19 |