*+*תגובה על השיעור*+*
שני הרוש - יבנה 19/01/2005 17:20:50 |
לנאוה
אריאנה אבייב המכללה למנהל עתידים 19/01/2005 17:20:40 |
אני לא יכולה, פני לרכז או לרכזת הקורס שלך
-Manager-נאוה 20/01/2005 19:48:08 אתה כאן |
שלום לאורית וצוות הקורס קראתי תמכתב
חן אלקסלסי_ אולפנא יבנה 19/01/2005 17:20:28 |