לאורית יש לי מכתב בישבילך בתיקיה שלי.
נועה טיורי מקיף ד 20/01/2005 17:40:29 |
לנאוה שלום רב!
אסף אלעזר יערת העמק 20/01/2005 16:33:14 אתה כאן |
בבקשה אני ממש צריך תיקייה אישית
אסף אלעזר יערת העמק 23/01/2005 13:56:43 |
נאוה שלום! - קוראים לי אולגה אומשה ואני מניר העמק
olga oomsha 20/01/2005 15:52:02 |