
שלום!
כמו שכולם אומרים,אתמול היה השיעור הראשון,ואצלי יש כבר תיקיה אבל, כניראה לא קיבלתי אותו-טוב, האמת היא שיש משהוא במערכת קבצים אבל כותב לי שאין לי הרשאה לצפות בתיקיה זו.
כבר עשיתי ונסיתי לעשות הכל- אבל בלי הצלחה.
בבקשה תעזרי לי!!!!!!!!!!!!!!אני ממש רוצה ליהיות בקורס הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה רבה מראש!!!