פרוייקט נהרדעא : קורס מחשבים למתחילים

תאריך 20/01/2005 15:52:02
מאת olga oomsha
נושא נאוה שלום! - קוראים לי אולגה אומשה ואני מניר העמק

שלום!
כמו שכולם אומרים,אתמול היה השיעור הראשון,ואצלי יש כבר תיקיה אבל, כניראה לא קיבלתי אותו-טוב, האמת היא שיש משהוא במערכת קבצים אבל כותב לי שאין לי הרשאה לצפות בתיקיה זו.
כבר עשיתי ונסיתי לעשות הכל- אבל בלי הצלחה.
בבקשה תעזרי לי!!!!!!!!!!!!!!אני ממש רוצה ליהיות בקורס הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה רבה מראש!!!
   
מפת העץ
לנאוה שלום רב! אסף אלעזר יערת העמק  
נאוה שלום! - קוראים לי אולגה אומשה ואני מניר העמק olga oomsha  
כתבתי בתיקייה האישית על השיעור הראשון... תכנסו! סיון קרצמן מקיף ד'   
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy