לאורית
ספיר נתני- מקיף ד' 19/01/2005 19:03:32 |
איך נכנסים לתיקייה האישית?!
שני הרוש - יבנה 19/01/2005 18:19:32 |
לוחצים על "מערכת קבצים" (בתפריט הירוק...)
ארקדי - תמיכה לתלמידי הקורס 19/01/2005 19:41:58 |
אההה טוב תודה!
שני הרוש - יבנה 20/01/2005 14:41:32 אתה כאן |
(*****)
אריאלה חנוכייב אולפנית 19/01/2005 18:14:42 |