פרוייקט נהרדעא : קורס מחשבים למתחילים

תאריך 19/01/2005 17:40:42
מאת אריאלה חנוכייב אולפנית
נושא (*****)

לא היהי בסדר ביכלל לא אהבתי תשיעור כי לא הבנתיי כלוםםםם ושאלתי שאלות והמורה לא ענה לי!!!!
   
מפת העץ
שלום לאורית וצוות הקורס קראתי תמכתב חן אלקסלסי_ אולפנא יבנה  
התגובה על השיעור מור סבג - יבנה  
 (*****) אריאלה חנוכייב אולפנית  
 תגובה (אובייקטיבית) ארקדי - תמיכה לתלמידי הקורס  
 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 זיו   
 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 זיו   
סבבה הודיה טויטו תיכון דתי יבנה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy