Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פרוייקט נהרדעא : קורס מחשבים למתחילים
תאריך
19/01/2005 17:22:59
מאת
ענבר ישראלי- יבנה
נושא
תגובה על השיעור הראשון
היי לכם!
נהנתי מאוד לשמוע את השיעור... רק חבל שהיה קצת משעמם!!!
תלמדו משהו יותר מעניין...
ענבר
מפת העץ
יש לי היום יומהולדת!!!!!!!!:)
אורית סולימני - יבנה
19/01/2005 17:30:02
תגובה על השיעור הראשון
ענבר ישראלי- יבנה
19/01/2005 17:22:59
אתה כאן
השיעור משעמם!
אורית סולימני - יבנה
19/01/2005 17:22:44
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×