פרוייקט נהרדעא : קורס מחשבים למתחילים

תאריך 19/01/2005 17:22:59
מאת ענבר ישראלי- יבנה
נושא תגובה על השיעור הראשון

היי לכם!
נהנתי מאוד לשמוע את השיעור... רק חבל שהיה קצת משעמם!!!
תלמדו משהו יותר מעניין...
ענבר
   
מפת העץ
יש לי היום יומהולדת!!!!!!!!:) אורית סולימני - יבנה   
תגובה על השיעור הראשון ענבר ישראלי- יבנה  
השיעור משעמם! אורית סולימני - יבנה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy