פרוייקט נהרדעא : קורס מחשבים למתחילים

תאריך 19/01/2005 17:21:03
מאת אורטל נוריאל - יבנה
נושא היה נחמד.....

השיעור הראשון היה דווקא היה נחמד...
אבל אני מקווה שהשיעורי הבאים יהיהו יותר נחמדים ומעינים......
                        
       תודה אורטל
   
מפת העץ
בקשר ל..קורס! אסתי שטרית תיכון דתי יבנה  
היה נחמד..... אורטל נוריאל - יבנה  
 שמח לשמוע... ארקדי - תמיכה לתלמידי הקורס  
*+*תגובה על השיעור*+* שני הרוש - יבנה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy