Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פרוייקט נהרדעא : קורס מחשבים למתחילים
תאריך
19/01/2005 17:21:03
מאת
אורטל נוריאל - יבנה
נושא
היה נחמד.....
השיעור הראשון היה דווקא היה נחמד...
אבל אני מקווה שהשיעורי הבאים יהיהו יותר נחמדים ומעינים......
תודה אורטל
מפת העץ
בקשר ל..קורס!
אסתי שטרית תיכון דתי יבנה
19/01/2005 17:21:38
היה נחמד.....
אורטל נוריאל - יבנה
19/01/2005 17:21:03
אתה כאן
שמח לשמוע...
ארקדי - תמיכה לתלמידי הקורס
19/01/2005 17:22:57
*+*תגובה על השיעור*+*
שני הרוש - יבנה
19/01/2005 17:20:50
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×