פרוייקט נהרדעא : קורס מחשבים למתחילים

תאריך 19/01/2005 17:20:50
מאת שני הרוש - יבנה
נושא *+*תגובה על השיעור*+*

רציתי להגיד את דעתי על השיעור:
השיעור בכלל לא היה משהו!
אפשר להגיד שהיה די משעמם!
ציפיתי לשיעור אחר ויותר מענין על אינטרנט וכאלה אבל זה היה על דברים אחרים ולא מענינים!
אני מקוה שבשיעורים הבאים זה ישתפר!
בייי
שני
   
מפת העץ
היה נחמד..... אורטל נוריאל - יבנה  
*+*תגובה על השיעור*+* שני הרוש - יבנה  
 ...זה היה רק השיעור הראשון... ארקדי - תמיכה לתלמידי הקורס  
לנאוה אריאנה אבייב המכללה למנהל עתידים  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy