לנאוה!!!
אריאנה אבייב המכללה למנהל עתידים 19/01/2005 16:34:15 |
איך נכנסים לתקייה
חן אלקסלסי_ אולפנא יבנה 19/01/2005 16:31:36 אתה כאן |
כדי להיכנס לתיקיה, צריך ליבחור את "מערכת קבצים" בתפריט.
ארקדי - תמיכה לתלמידי הקורס 19/01/2005 16:46:35 |
איפה זו התמיכה
הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא 19/01/2005 16:25:55 |