פרוייקט נהרדעא : קורס מחשבים למתחילים

תאריך 19/01/2005 16:11:56
מאת יעקב ביטל
נושא לנאוה! אני מניר העמק והרגע נרשמתי

שלום!
קוראים לי בת אל יעקב ואני מבית ספר ניר העמק.
אני נרשמתי אחרי שעה ארבע שביום רביעי(יום השידור).
אני צריכה שתפתחי לי תיקייה והאם אני עדיין יכולה לקבל את השיעור הראשון?
   
מפת העץ
איפה זו התמיכה הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא   
לנאוה! אני מניר העמק והרגע נרשמתי יעקב ביטל  
 כן, ארקדי - תמיכה לתלמידי הקורס  
 לארקדי olga oomsha  
 אני לא יכול ליפתוח תיקיות... נאוה, בבקשה תיפתחי תיקייה... ארקדי - תמיכה לתלמידי הקורס   
לנאוה גבי שוורץ מקווה ישראל  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy