לנאוה
אסתי דזנאשוילי מקיף ד' אשדוד 18/01/2005 20:28:23 |
לא קיבלתי את הססמא שלי לתוכנה.....
יבגני חסקין תיכון "עתידים" 18/01/2005 17:50:13 |
יבגני , השמות והסיסמאות נמצאים אצל הרכזים: פיני, דניס ודניאל
-Manager-נאוה 18/01/2005 23:38:42 אתה כאן |
יבגני , כנס לתיקייה האישית שלך וראה את השם והסיסמא מאורית
-Manager-נאוה 18/01/2005 23:44:10 |
נאוה -דחוף- תני לי בבקשה את ההסברים לINTERWISE
ארקדי - תמיכה לתלמידי הקורס 18/01/2005 17:46:27 |