מה שלומכם? האם אתם נרגשים לקראת השיעור הראשון מחר. ובכן,,,העלתי למשאבי הקהילה קובץ הסבר לגבי אופן העבודה באתר, פורום ,תיקיה אישית וכו´. אנא הכנסו וודאו שהנכם יודעים לעבוד באמצעות האתר.
מאחלת לכולכם הצלחה והנאה מחר בברכה נאוה מזרחי
מפת העץ
לנאווה!הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא19/01/2005 10:09:39