אז איך זה שאני נכנסת לתקייה האישית שלי ואין לי אפשרות לראות את סרגל הכלים שמשם שולחים מכתבים וכאלה, ואין לי איפשות לפתוח את המכתבים ששולחים לי שם? אני לוחצת על כל מיני דברים אחרים ויש לי מן ארונית כזאת עם מגרות, ועוד משו עם צרור מפתחות שאלה התמונות היחידות שאני רואה בכל התיקייה האישית שלי..