פרוייקט נהרדעא : קורס מחשבים למתחילים

תאריך 18/01/2005 20:28:23
מאת אסתי דזנאשוילי מקיף ד' אשדוד
נושא לנאוה

אז איך זה שאני נכנסת לתקייה האישית שלי ואין לי אפשרות לראות את סרגל הכלים שמשם שולחים מכתבים וכאלה, ואין לי איפשות לפתוח את המכתבים ששולחים לי שם? אני לוחצת על כל מיני דברים אחרים ויש לי מן ארונית כזאת עם מגרות, ועוד משו עם צרור מפתחות שאלה התמונות היחידות שאני רואה בכל התיקייה האישית שלי..
   
מפת העץ
לנאוה שוב >  אסתי דזנאשוילי מקיף ד' אשדוד  
לנאוה אסתי דזנאשוילי מקיף ד' אשדוד  
 פתיחת תיקיה אישית דניאל לוי ניר העמק  
לא קיבלתי את הססמא שלי לתוכנה..... יבגני חסקין תיכון "עתידים"  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy