לא קיבלתי את הססמא שלי לתוכנה.....
יבגני חסקין תיכון "עתידים" 18/01/2005 17:50:13 |
נאוה -דחוף- תני לי בבקשה את ההסברים לINTERWISE
ארקדי - תמיכה לתלמידי הקורס 18/01/2005 17:46:27 אתה כאן |
במשאבי הקהילה קיים קובץ המסביר איך להוריד את התוכנה
-Manager-נאוה 18/01/2005 19:11:41 |
בתוך משאבי הקהילה באתר זה מצויים קבצי הדרכה
-Manager-נאוה 19/01/2005 11:31:00 |
לנאוה!!!! - הרגע נרשמתי
olga oomsha 18/01/2005 17:40:21 |