לאחר שנאווה פתחה לכם תיקיות אישיות שזו המערכת קבצים שלכם אתם לוחצים על מערכת קבצים שלכם וקוראים את ההודעה שנאווה שלכה לכם, אחר כך כדי לכתוב את המשימה שהיא ביקשה אתם לוחצים עלהלחצן בצד שהוא דף חלק ואז מגיעים לחלון שבו אתם יכולים לרשום את ההודעה שלכם וז לשמור אותה
תודה מהדס!!!
מפת העץ
לנאווה!!!!!הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא18/01/2005 16:49:14