נאוה שלום!!...
נועה שומוביץ 18/01/2005 15:16:45 |
שלום נאווה!
הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא 18/01/2005 15:14:33 |
הדס : היכנסי לתיקייה האישית שלך רשמתי לך את שם המשתמש והסיסמ
-Manager-נאוה 18/01/2005 15:37:22 |
לא מופיע אצלי בתיקייה
הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא 18/01/2005 15:45:02 |
עכשיו מופיעות אצלי 4 הודעות
הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא 18/01/2005 15:48:52 |
עכשיו מופיעות אצלי 4 הודעות
הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא 18/01/2005 15:48:57 |
הדס, עיזרי בבקשה לתלמידים הרשומים הסבירי להם כיצד לשלוח הודע
-Manager-נאוה 18/01/2005 16:22:34 אתה כאן |
אין בעיות
הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא 18/01/2005 16:49:37 |
לדניס ולדניאל!
הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא 18/01/2005 15:00:20 |