לכל מי שמתקשה בכתיבת המכתב!!!!!!!!
הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא 18/01/2005 16:44:51 |
איזה שעה השידור מחר?
יבגני חסקין תיכון "עתידים" 18/01/2005 15:41:07 אתה כאן |
מחר יום ד´ 19.1.05 שידור בשעה 16.00 יש להיכנס כ15 דק´ לפני
-Manager-נאוה 18/01/2005 15:42:27 |
השיעור יתקיים בשעה 16:00 אך הכנסו למערכת כבר חצי שעה לפני כן
-Manager-נאוה 18/01/2005 19:12:39 |
נאוה שלום!!...
נועה שומוביץ 18/01/2005 15:16:45 |