פרוייקט נהרדעא : קורס מחשבים למתחילים

תאריך 18/01/2005 15:14:33
מאת הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא
נושא שלום נאווה!

היום הלכתי לפיני רכז השכבה שלי כדי לקחת את השם משתמש ואת הסיסמא והוא אמר לי שהמחשב שלו עם וירוסים,אז הוא אמר לי שצריך ללכת לדניאל כדי לקחת כי הוא היחיד שיש לו את הסיסמאות.אבל אני ופיני הלכנו לחפש אותו אבל לא מצאנו אותו.
ומחר יש לי טיול של"ח ואני לא אהיה בבית ספר כדי לקחת את השם משתמש שלי והסיסמא מה אני יעשה מחר בשידור?
 
 
                                תודה מהדס!
נ.ב!
בבקשה תעזרו לי
   
מפת העץ
נאוה שלום!!... נועה שומוביץ  
שלום נאווה! הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא  
 הדס : היכנסי לתיקייה האישית שלך רשמתי לך את שם המשתמש והסיסמ -Manager-נאוה  
 לא מופיע אצלי בתיקייה הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא  
 עכשיו מופיעות אצלי 4 הודעות הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא  
 עכשיו מופיעות אצלי 4 הודעות הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא  
 הדס, עיזרי בבקשה לתלמידים הרשומים הסבירי להם כיצד לשלוח הודע -Manager-נאוה  
 אין בעיות הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא   
לדניס ולדניאל! הדס קרילקר המכללה למינהל אור עקיבא  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy