שלום עדן מלכה וברוך הבא לפרוייקט למידה מרחוק של אוניברסיטת בר-אילן
השם והסיסמא שהמורה נתן לך מיועדת לכניסה עבור השידורים
בימי רביעי.
כדי להתחבר לשיעור
צריך שם משתמש
וסיסמא.
כדי להיכנס לאתר זה שיש בו את העדכונים
הפורום
וכן תיקייה אישית פרטית
עלייך להיכנס על פי ההנחיות שניתנו ע"י חנן (אני מניחה שנרשמת לפיהן)
באתר זה
בתפריט הראשי יש משאבי קהילה
שם יש קבצים המדריכים ומסבירים כיצד לשלוח משימה לתיקייה האישית שלך
אם משהו לא ברור אנו כאן בפורום נשמח לעזור בכל שעה
בינתיים היכן אתה לומד את השיעור? בבית או בבית הספר
מחר בשעה 16.00 מתחילים
אנו מאחלים לך בהצלחה
אורית וצוות הקורס