תקשורת

תאריך 26/09/2000 14:10:01
מאת אבי
נושא זה גם כוחו של ועד של מונופול

לצערנו בסיפור קיים חלק לא קטן של פוליטיקה, מונופול בסדר גודל כזה עם ועד דומיננתי, יכול לעקב החלטות ממשלה, בעיקר בתקופה, שמריחים בחירות.
פוליטיקיים פוחדים להתעסק עם מונופולים שכוללים עשרות אלפי עובדים, בזמן בחירות קרבות.

אני מקווה שהפוליטיקיים יהיו מספיק אמיצים לקבל החלטות ולפתוח את שוק התקשורת לתחרות.
בסופו של דבר זה יעזור להם ומאוד לציבור הרחב.
   
מפת העץ
שנה חדשה, עם תחרות חופשית בכל הקשור לתקשורת אבי  
כוחו של מונופול דותן  
 בדק בית רונית  
 זה גם כוחו של ועד של מונופול אבי  
 בזק ניתק את הקו של פורטל הנכים דותן  
נורטל ישראל רמי  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy