תקשורת

תאריך 31/07/1999 08:54:39
מאת בנימין
נושא ברכות, וגם שאלה קטנה

ראשית - ברכות על הפורום. באמת הגיע הזמן.

שנית - מישהו יודע לספר לי אם עדיף E1 דיגיטלי או אנאלוגי ??? ההבדל במחירים ענקי, ובזק לא בדיוק מסייעים לי בזה
   
מפת העץ
מישהו עובד עם VOS טל  
ברכות, וגם שאלה קטנה בנימין  
 מה זאת אומרת ??? רונן  
 הבדל בין קו אנלוגי ל- E1 מנחם  
 הבדל בין E1 לקו אנלוגי יורם ביביש משרד מסר  
תקשורת Forum Owner  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy