Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
23/09/2000 12:15:09
מאת
רונית
נושא
בדק בית
עם הגענו שמונופול כמו בזק פוגע בפרוייקט חברתי, כמו סיוע לנכים. החברה צריכה מהר לעשות בדק בית.
וכל מי שאחראי לפתיחת שוק התקשורת לתחרות חייב לפועל מהר, למנוע מונופולים. בשוק תחרותי לא יהיו מיקרים כאלה.
מפת העץ
שנה חדשה, עם תחרות חופשית בכל הקשור לתקשורת
אבי
30/09/2000 05:24:06
כוחו של מונופול
דותן
21/09/2000 02:54:21
בדק בית
רונית
23/09/2000 12:15:09
אתה כאן
זה גם כוחו של ועד של מונופול
אבי
26/09/2000 14:10:01
בזק ניתק את הקו של פורטל הנכים
דותן
05/10/2000 02:11:37
נורטל ישראל
רמי
19/09/2000 08:16:13
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×