| תאריך |
21/09/2000 02:54:21 |
| מאת |
דותן |
| נושא |
כוחו של מונופול |
אתמול שמעתי דבר מדהים, שני נכים הקימו פורטל לנכים בכדי לעזור לאנשים מוגבלים דרך האינטרנט (ביקרתי וממש מדהים כדי ביקור) לצורך התיפעול השותף הם הקימו חברה שהם כרגע ממנים מכיסם (ארינה נטוורקס) שמה. הזמינו בבזק שרות של חודשי חופשי לאינטרנט בכדי לחסוך בעליות. היגע חשבון ראשון סכום לתשלום יותר מה-2000 ש"ח בזק לא לקח בחשבון את החודשי חופשי, החברה פנו לבזק לתיקון הטעות, התשובה היתה בודקים כרגיל. אורך בדיקה היא שהיגע חשבון שני הסכום יותר מ-4,000 ש"ח לאחר דין ודברים עם הבזק , נאמר לחברה שהם צריכים לשלם את הסכומים הנ"ל מכוון שלא המתינו לאישור מבזק לשרות.
כך עובד מונופול, זה מדהים אני בטוח שיש עוד חברות צעירות ומתחילות שבזק עשה להם אותו תרגיל.
אני מציע לחברות להתאגד ביחד ולא לוותר לבזק.
ולשר התקשורת ככל שתקדים לפתוח את שוק התקשורת לתחרות אמיתית, כולל אפשריות קישור לאינטרנט כך יוטב לעם ישראל, ובטח לעשרות חברות היי טק קטנות שזקוקות למחירים נוחים בתקשורת.