| תאריך |
18/09/2000 13:40:29 |
| מאת |
דורון אלוני
|
| נושא |
(ללא נושא) |
עברתי קורס מרכזות סימנס בבלגיה במהלך חודש ימים, מאז אני לומד אותן. אינני מוצא כל בעיה בשילוב בין מרכזת סימנס לדגמים שרשמת.
הפרוטוקולים זהיים בכל המרכזות ולפחות הפרוטוקול הבסיסי שמאפשר חיבור ללא כל התכונות הנוסופות שניתן היה לקבל במידה והיתה אינטגרציה.