| תאריך |
03/12/2003 22:13:19 |
| מאת |
יובל ט
|
| נושא |
מרכזיות סמסונג ואריסטל |
לציבור המבקרים בפורום
שימו לב כי מרכזיות סמסונג נתקלות בביות של
חלקים ושרות היבואנים טכנו ראלקו החליטו לרדת מהנושא
ואלקטיס היבואנית לשעבר בבעית שירות
מרכזיות אריסטל אשר יובאו עד לשנת 2000 על ידי
אלקטיס מיובאות כעת על ידי טי.סי אשר ברשותה מלאי וחלפים לציוד הישן וכן יכולת לשדרג למרכזיות החדשות של אלקטיס.