| תאריך |
03/07/2001 22:54:20 |
| מאת |
אור
|
| נושא |
תגובה |
דבר ראשון, אני טכנאי מרכזיות, ופנה אלי לקוח עם המרכזיה הזאת. החברה שסיפקה לו את המרכזיה כבר לא תומכת בה ובדקתי כבר בכל שאר החברות שנותנות שירות.
אני לא חושב שמישהו יתן לי עזרה בחינם אבל אם מישהו יכול לעזור ויצור קשר ברור שאני אשלם לו.