תמיכה במרכזות

תאריך 14/04/2003 11:53:54
מאת שלומי
נושא חברת ניו קול

ניוקול חברה של רמאים
אני יכול להגיד שאתה צודק אני תפסתי אותם מספר פעמים על שקרים והם אפילו לא מתקנים שלוחות כפי שהם צריכים
שמעתי שעיריית חיפה לקחה אותם ושקרה תקלה הם פשוט לא ידעו איך לפתור זאת ולעיריה לא היו טלפונים כמספר שעות ובסוף הם התקשרו לתדיראן והתחננו שיעזרו להם
וכמובן שתדיראן פתרו
   
מפת העץ
(ללא נושא)  
זהירות מחברת ניו קול חיים  
 חברת ניו קול שלומי  
מרכזת טלפונים יהלום נתן  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy