Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
13/05/2001 04:35:43
מאת
רוני
נושא
כנראה שאתה צודק
באמת לא שומעים, ולא קוראים כל חדש בעתונים על החברה, השאלה האם זה במתכוון או שהחברה בבעיה, אני מקווה שהיא מתוכננת.
מפת העץ
ECI בעקבות חברת טלרד
רוני
23/05/2001 02:56:56
מה קורה לאופק ??
אבי
09/04/2001 04:56:32
כנראה שאתה צודק
רוני
13/05/2001 04:35:43
אתה כאן
אופק עם סלקום נגד בזק
יואב
30/05/2001 02:07:46
פישמן לתקשורת
BEKY
24/03/2001 00:58:58
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×