תקשורת

תאריך 18/08/2000 05:25:20
מאת חיים
נושא אני ממליץ לך לבחון מרכזת כוכב או מרכזת פנסוניק.

אני ממליץ מניסיוני לבחון שני מרכזות אחת מרכזת כוכב לה יש את כל הדרישות הנוספות שלך. דואר קולי ואפשרות חיבור מערכת IVR.

עם תקבל הצעה טובה זה כדאי.

מערכת שניה היא הפנסוניק הדגיטלית, מערכת טובה ואמינה וניתן לשלב בה דואר קולי ומערכת IVR חיצונית.
בהצלחה
   
מפת העץ
קל, מהיר ואתגרי – מהות האינטרנט CentExchange.com oren leiberman  
מרכזיה משרדית יוסי  
 אני ממליץ לך לבחון מרכזת כוכב או מרכזת פנסוניק. חיים  
מי יודע תקשורת IP שמואל  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy