| תאריך |
09/04/2001 04:56:32 |
| מאת |
אבי |
| נושא |
מה קורה לאופק ?? |
אופק מצמצמת את הרשת בהתאם לכתוב בעיתון, מה קורה האם היא בקשיים לפני שהתחילה לתת שרות.
או זה שוב הוצאות גדלות על הלא חשוב, ולחשוב לא נישאר. או בעיה ניהולית. וזה חבל, כי אנו זקוקים ומהר למתחרה לבזק.
אני מקווה שאופק תמצא את האנשים המתאימים להריץ אופרציה כזאת בצורה יעילה.