תקשורת

תאריך 09/04/2001 04:56:32
מאת אבי
נושא מה קורה לאופק ??

אופק מצמצמת את הרשת בהתאם לכתוב בעיתון, מה קורה האם היא בקשיים לפני שהתחילה לתת שרות.
או זה שוב הוצאות גדלות על הלא חשוב, ולחשוב לא נישאר. או בעיה ניהולית. וזה חבל, כי אנו זקוקים ומהר למתחרה לבזק.

אני מקווה שאופק תמצא את האנשים המתאימים להריץ אופרציה כזאת בצורה יעילה.
   
מפת העץ
ECI בעקבות חברת טלרד רוני  
מה קורה לאופק ?? אבי  
 כנראה שאתה צודק רוני  
 אופק עם סלקום נגד בזק יואב  
פישמן לתקשורת BEKY  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy